Erhvervsklubben

Sammen styrker vi sporten …

Erhvervsklubben Give Håndboldklub blev etableret ultimo 2009 med henblik på, at styrke sporten, det sociale samvær og netværket i erhvervslivet.

Som medlem af Erhvervsklubben Give Håndboldklub bidrager man positivt til dette.

Det gamle motto er ikke glemt – der skal stadig være plads til alle, hvorfor der fortsat vil være målrettet fokus på udvikling i ungdomsafdelingen.

Vi har hele tiden haft den målsætning, at vi vil være en af de førende håndboldklubber her i regionen, og det mål holder vi. Under Give Håndboldklubs  motto “Der skal være plads til alle,” har vi aldrig før haft så mange ungdomsspillere som vi har p.t. Og ved hjælp af dygtige ledere producerer vi selv talenter, så vi fremover gerne skulle bibeholde vores status som divisionsklub.

Udover de uundværlige sponsorkroner, ligger Give Håndboldklub et stort frivilligt arbejde i nogle arrangementer. Der er julebal i hallen i december måned, primært for de unge menneser i byen, som mødes med deres kammerater, nye som gamle. Alle disse arrangementer er med til, at Give Håndboldklub kan tilbyde vores medlemmer nogle gode vilkår, og nogle trygge rammer. Vi vil fortsat arbejde hårdt for at tiltrække endnu flere spillere.

Vil du vide mere om hvordan du bliver medlem af erhvervsklubben, kontakt en fra bestyrelsen.

Bestyrelsen i Erhvervsklubben

Hanne Lund